Seminario de Inglés de Marketing con Profesores Nativos Certificados especializados en International Business
Curso
En Ciudad de Buenos Aires
Descripción
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Tipología
Seminario
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Lugar
Ciudad de buenos aires
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Horas lectivas
4h
Para conocer en forma idónea el vocabulario de inglés de Marketing. Dirigido a profesionales de Marketing A empleados o secretarias de compañías especializadas en Marketing y Publicidad que requieran el uso del inglés específico Microemprendedores
Sedes y fechas disponibles
Ubicación
inicio
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Información relevante sobre el curso
Inglés intermedio
Opiniones
Plan de estudios
Exclusive Seminario de Inglés de Marketing con profesores nativos de USA, England, Australia certificados especializados en Inglés de Negocios Internacionales.
Este seminario de inglés de negocios está orientado para todos aquellos , ejecutivos, empleados de empresas o estudiantes de business English que quieran desarrollar el vocabulario de inglés de marketing.
Está ideado para que puedan desarrollar la comunicación a través de la conversación.
Descripción Seminar with Business Simulations to place learners into a marketing business conversation. Learners will use their reading, listening, and speaking skills to first understand a business challenge, then to work through this challenge—just like in real business. Characteristics of this Seminar Realistic and Innnovative Business English Learning Simulation: : training by imitating the behavior of some situation or process by means of a reasonably accurate model to learn and improve Marketing English skills.
Topics
- competitor analysis
- product analysis
- position analysis
- distribution plan and promotion plan
- creation & preparation of a marketing plan - vocabulary and principles - discussing about a good marketing plan for products and services
- product attrIbutes
- conversation involves determining the product attributes for the product or service you have chosen
- segmenting
- budget segment
- Conversation about what are some possible segments? and What is the characteristics of each segment?
- Planning risk assesment -assess whether each segment is large enough to make a profit with your product or service
- Assess whether each segment can be efficiently reached by the same marketing campaign
- Where does each segment sit on the position map with the product attributes you have chosen?
- Are the segments spread over the map? If not, you need to use different product attributes
- branding strategy
- CompetItor analysis
- targeting
- PositIonIng
- dIstrIbutIon
- promotion- marketing campaigns
- Worldwide market - globalization market
- research market niche
Este seminario se realizará en salones del Hotel Cambremón.
Seminario de Inglés de Marketing con Profesores Nativos Certificados especializados en International Business