Inglés nivel básico/medio

Laborus Work Consulting
Online
Precio Emagister

475 € - ($ 8.018) 29 € - ($ 490)
IVA inc.

Información importante

  • Curso
  • Online
  • 40 horas de dedicación
  • Cuándo:
    A definir
Descripción

Laborus Work Consulting publica el curso de Inglés nivel básico/medio, dirigido a personas interesadas en la adquisición de habilidades comunicativas en dicho idioma.

emagister.com y Laborus Work Consulting te ofrecen la opción de poder conseguir una práctica y unos conocimientos excelentes para llevar a cabo tu desarrollo profesional. Si también es tu caso, podrás actualizar aquellos conocimientos que ya hayas adquirido con el paso del tiempo, ya que el curso cuenta con la entrega, el entusiasmo y la innovación que el centro posee entre sus características más destacadas.

Gracias al completo programa del curso de Inglés nivel básico/medio, que emagister.com te ofrece y que el centro formador lleva a cabo, entre otras competencias, se aprenden cuestiones vinculadas con el inglés, es decir, su gramática, su vocabulario, su expresión oral y escrita, comprensión oral y escrita, todo desde un punto de vista inicial que ayudará al alumno a fijar los elementos más importantes del idioma inglés.

Al finalizar el curso, recibirás el título correspondiente, expedido por el centro formador, titulación que tendrás el privilegio de incluir en tu currículo, con el que conseguirás elevar tu valor como profesional y lograr, así, mejorar en tu puesto de trabajo u optar a uno mejor.

¿Quieres más información? Haz clic en emagister.com y pídenos asesoramiento. Creemos en la formación, apostamos por personas que superan sus límites a diario.

Información importante

Precio a usuarios Emagister:

Sedes

Dónde se enseña y en qué fechas

inicio Ubicación
A definir
Online

¿Qué aprendés en este curso?

Inglés
Gramática inglesa
Habilidades lingüísticas
competencias lingüísticas
Expresión oral
Expresión escrita
Comprensión oral
Comprensión escrita
Comprensión lectora en Ingles
Competencias comunicativas
Competencias sociales
Competencias culturales
Adquisición de léxico en inglés

Temario

1 Objetivos didácticos_Unit 1

1.1 Time, tense y weather 

1.2 El adjetivo_ forma comparativa 

1.3 El adjetivo_ forma superlativa 

1.4 Watch de video and then read the script 

1.5 Grammar 

1.6 Write the comparative form of these 

adjectives 

1.7 Write the opposites of the adjectives 

1.8 Complete the sentences 

1.9 Grammar practice 

1.10 Write the superlative forms of these 

adjectives 

1.11 Use a superlative 

1.12 Watch the video and then read the script 

1.13 Watch the video and do the exercise 

1.14 Match the words with their definition 

1.15 Watch the video and then read the script 

1.16 Vocabulary practice 

1.17 Preposiciones de dirección o movimiento 

1.18 Now look at the map 

1.19 Give the comparative form of the following 

adjectives 

1.20 Complete the sentences using a comparative 

1.21 Write a comparative sentence 

1.22 Language in use 

1.23 The comparative and superlative forms 

1.24 Test your knowledge

1.25 Vocabulary practice 

1.26 Put the words in the correct order 

1.27 Complete the sentences with the prepositions 

1.28 Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 1 

2 Objetivos didácticos_ Unit 2

2.1 Los verbos asociados con el tema de la 

vestimenta 

2.2 Write the opposites of these adjectives 

2.3 Los pronombres posesivos 

2.4 Possessive pronouns 

2.5 The Present Continuous Tense 

2.6 Study the Grammar Box 

2.7 Listening T30 

2.8 Listen_Comprehension check 

2.9 Now complete the following dialogue 

2.10 Read the following sentences 

2.11 Read the following article 

2.12 Find four words for each list 

2.13 Label the different parts of the body 

2.14 Describe the people in the pictures 

2.15 Louise lost her luggage at the airport 

2.16 Clothes and accesories 

2.17 Present Simple or Present Continuous 

2.18 Each sentence has a mistake 

2.19 Going shopping 

2.20 Differences between pictures A and B 

2.21 Grammar practice 

2.22 Put the words in the right order 

2.23 Possessive adjective or pronoun 

2.24 Finish the sentences with the Present 

2.25 Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 2 

3 Objetivos didácticos_Unit 3

3.1 Los distintos medios de comunicación 

3.2 Distintas fórmulas para hacer sugerencias 

3.3 Make suggestions for the situations below 

3.4 Going to 

3.5 El infinitivo de intencionalidad 

3.6 Complete the following sentences 

3.7 Read the text then answer the questions 

3.8 Find the words that match the following 

definitions 

3.9 Choose the correct verb 

3.10 Making arrangements 

3.11 Grammar

3.12 Rewrite the sentences 

3.13 John is at home just after work 

3.14 Comprehension check 

3.15 Language in use 

3.16 Make questions for the following statements 

3.17 Put a preposition into each gap 

3.18 Decide whether the sentences are right or 

wrong 

3.19 Match these programmes with the correct 

definitions 

3.20 Put the sentences in the right order 

3.21 Complete the following sentences 

3.22 Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 3 

4 Objetivos didácticos_Unit 4

4.1 Vocabulario más utilizado en las estaciones de 

ferrocarril 

4.2 Las formas interrogativas 

4.3 Grammar Box_ Question forms 

4.4 Estructuras_Have to 

4.5 An Unlikely Accident 

4.6 Watch the video and answer the questions 

4.7 Match each word with its synonym 

4.8 Grammar Box_Have to 

4.9 Have to_affirmative, negative or interrogative 

4.10 Los adverbios de modo 

4.11 Read the following newspaper article 

4.12 Find all the adverbs in the newspaper article 

4.13 Grammar practice_Choose the correct word 

4.14 Say y tell 

4.15 Fill in the gaps 

4.16 Write sentences using have to or can 

4.17 Read the text below and answer the questions 

4.18 Try to complete the dialogue 

4.19 Vocabulary_Transport 

4.20 Put the words in the following questions in 

the right order 

4.21 A verb and an adverb 

4.22 Put the sentences in the right order 

4.23 Include an adverb of manner in your answers 

4.24 Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 4 

5 Objetivos didácticos_Unit 5

5.1 Conversaciones telefónicas 

5.2 Vocabulario relacionado con la gastronomía 

5.3 The present perfect tense 

5.4 Complete the following table 

5.5 Complete the following sentences 

5.6 Write the sentences above 

5.7 Already, yet, just 

5.8 The Thank You Letter 

5.9 Find synonyms in the text 

5.10 Verbs whith particle 

5.11 Find correct sentence in each pair 

5.12 Present Perfect or Past Simple tense 

5.13 Brainstorm_Classify the words into groups of 

four 

5.14 Making Arrangements on the Phone 

5.15 A student of English 

5.16 Fill in the gaps 

5.17 Write down the correct preposition 

5.18 Now translate the above sentences 

5.19 Write five sentences in the present perfect 

5.20 Complete the sentences 

5.21 Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 5 

6 Objetivos didácticos_Unit 6

6.1 Vocabulario relacionado con el tema de la 

delincuencia 

6.2 La diferencia entre steal y rob 

6.3 The past continuous tense 

6.4 Las expresiones de cantidad 

6.5 An investigation 

6.6 Vocabulary_You will hear these words

6.7 The police are interviewing Ákis 

6.8 Say whether the statements are true or false 

6.9 Now fill in the blanks 

6.10 Getting back to work 

6.11 Grammar practice_Vocabulary practice 

6.12 Grammar Box_Quantifiers 

6.13 Grammar practice_past simple or past 

continuous 

6.14 Read the text again and answer the questions 

6.15 Grammar practice_Vocabulary practice 

6.16 Choose the correct form of the verb 

6.17 From the previous exercise find an example 

for the following 

6.18 Grammar practice_Writing 

6.19 Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 6 

7 Objetivos didácticos_Unit 7

7.1 Las diferentes formas de ofrecer y pedir ayuda 

7.2 Los sufijos para crear nuevo vocabulario 

7.3 Going to 

7.4 Will 

7.5 The Present Continuous Tense 

7.6 Question Tags 

7.7 A Trip To Sydney 

7.8 Vocabulary practice 

7.9 Watch the video and answer the questions 

7.10 TRUE or FALSE 

7.11 Complete the following sentences 

7.12 Watch the video and read the script 

7.13 Grammar 

7.14 Listening T37 

7.15 Language in use 

7.16 Making arrangements 

7.17 Grammar practice 

7.18 Now check your answers 

7.19 Grammar Box. The Future 

7.20 Self Evaluation Exercises 

7.21 Vocabulary practice 

7.22 Writing 

7.23 Complete the conversation 

7.24 Vocabulary practice 

7.25 Reading_Look at the diary 

7.26 Read the planning 

7.27 Circle the right option 

7.28 Now translate the above sentences 

7.29 Finish each statement with a question tag 

7.30 Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 7 

8 Objetivos didácticos_Unit 8

8.1 Vocabulariol del sector hotelero 

8.2 Las oraciones condicionales 

8.3 The Business Lunch 

8.4 Vocabulary practice 

8.5 Comprehension 

8.6 Watch the video and answer the questions 

8.7 Complete the following sentences 

8.8 What type of conditional sentences are they 

8.9 Comprehension 

8.10 Watch the video and finish the sentences 

8.11 Grammar practice 

8.12 Listening T38 

8.13 Watch the video and then read the script 

8.14 Vocabulary practice 

8.15 Supply the correct verb from the box 

8.16 Match the following descriptions 

8.17 Language in use 

8.18 Rewrite the following sentences 

8.19 Find and correct the mistake 

8.20 Finish each sentence in a suitable way 

8.21 Complete the dialogue 

8.22 Answer the following questions 

8.23 Put the verbs in the correct form 

8.24 Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 8 

9 Objetivos didácticos_Unit 9

9.1 The Past Perfect Tense 

9.2 Reported speech 

9.3 Formas interrogativas en el estilo indirecto 

9.4 Reporting back 

9.5 Watch the video and complete the sentences 

9.6 Listening T39 

9.7 Vocabulary 

9.8 Grammar_Reading 

9.9 Grammar 

9.10 Report the following statements and 

questions 

9.11 Past simple, past perfect or past continuous 

9.12 Writing 

9.13 Grammar practice 

9.14 Reading_Writing 

9.15 Read the following direct speech statements 

9.16 Grammar accuracy check 

9.17 Grammar practice 

9.18 Find one example of the following 

9.19 Grammar accuracy check 

9.20 Report the following sentences 

9.21 Circle the right option 

9.22 Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 9 

9.23 Cuestionario: Cuestionario final