Customer Service Over the Phone

Maratea Training Company
En Capital Federal

$ 600
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Información importante

  • Curso
  • Capital federal
  • 8 horas de clase
Descripción

te da herramientas para mejorar tu idioma al tiempo que te da habilidades para atender a los clientes en forma telefónica. Dirigido a toda persona que necesite mejorar su idioma ya que esta totalmetne dictado en ingles y no se permite la utilizacion del castellano en el curso

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Sedes

Dónde se enseña y en qué fechas

inicio Ubicación
Consultar
Capital Federal
Lavalle 648 - Piso 9, Capital Federal, Argentina
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Preguntas Frecuentes

· Requisitos

tener un manejo de ingles avanzado

Opiniones

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Profesores

Alfred Marfort
Alfred Marfort
Director

Licenciado en Administración Agraria. Gran parte de su carrera la desarrollo en Laboratorios multinacionales, siendo gerente comercial de la firma Eli Lilly. Es consultor y coach de empresas desde el año 1995, destacándose su participación en empresas tales como ALBA ICI, DHL International, David Lerner Financial, CIAVET, Red de Farmacias Topky, Farmacity, Banco Galicia, Banco Francés, Flora Danica, Agar Cross, Multicanal.

Temario


Objectives

Participants will learn:

How to develop phone conversation handling skills.
How to generate a proactive attitude and focus on end results.
The importance of listening in order to understand with the intention of comprehending
How to identify the customers’ needs and wants
How to develop an objections and complaints handling system
How to transform a complaint into an opportunity for improvement
Generate skills for dealing with clients with difficult and delicate situations
How to end the conversation and satisfy the customer
Subjects:

Introduction: negotiation within the new scenario

Difficulties in over-the-phone customer service
Dealing with external and internal customers
The process of retaining control
A. Related to attitudes
B. From a technical standpoint
C. Difference between being in control with empathy and getting involved

Neutral comments and affirmations
Handling silence
Transforming disadvantages into opportunities
Use of voice (with a positive attitude)
The process of listening
Types of clients and how to deal with them
Methodology:

Brief theoretical presentations
Styles analysis
Case studies


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